Studenti Multimediální tvorby v propagaci jsou systematicky připravováni k samostatnému podnikání v oblasti grafické a fotografické tvorby zaměřené na propagační a reklamní činnost nebo na zaměstnání v malých a středních firmách.
Úvodní slovo garanta oboru
- Úroveň vzdělání
- 3letý studijní obor vzdělání s absolutoriem
- Název školního vzdělávacího programu
- Multimediální tvorba v propagaci
- Kód oboru / Název programu
- 82-43-N/11 Multimediální tvorba v propagaci
- Dosažený stupeň vzdělání
- vyšší odborné vzdělání
- Délka a forma vzdělávání
- tříleté denní
- Způsob ukončení a certifikace
- absolutorium
- Standardní školné
- 15.000 Kč/rok
Pro koho je tento obor
Absolventi jsou připravováni tak, aby po ukončení studia našli uplatnění zejména jako:
- Odborní pracovníci v reklamním průmyslu a propagační tvorbě
- Pracovníci v oblasti zaměřené na tvorbu a zpracování fotografie
- Pracovníci grafických studií
- Specialisté na grafický design
- Pracovníci v redakcích novin, časopisů a v nakladatelstvích
- Pracovníci v reklamních agenturách
- Zaměstnanci v propagačních odděleních firem a institucí
O čem se budeš učit
Studenti jsou připravováni tak, aby po ukončení studia byli schopni v rámci svého pracovního uplatnění realizovat zejména následující činnosti:
- Grafické činnosti využívané v reklamní praxi
- Použití fotografie v propagační tvorbě
- Využití audiovizuálního materiálu v propagaci
- Vytvoření webové prezentace
- Vytvoření návrhu optimálních propagačních materiálů pro objednatele
- Tvorba ucelené reklamní kampaně
- Propagační tvorba od vlastního návrhu až po jeho konečnou realizaci
- Samostatná tvůrčí umělecká produkce
Praxe
Součástí výuky je odborná praxe, která je v 1. a 2. ročníku zařazena jako souvislá. Ve třetím ročníku praxe probíhá vždy jeden den v týdnu. Tento způsob praxe ve třetím ročníku umožňuje trvalý (celoroční) kontakt studenta s pracovištěm, upevňuje jeho pracovní návyky a vztah k pracovnímu kolektivu. Dlouhodobý kontakt mezi studentem a praxí vede ke vzájemnému poznání a možnosti budoucí spolupráce. Umožňuje průběžně konzultovat problematiku, kterou zpracovává ve své absolventské práce.
Způsob ukončení studia
Ukončení studia je formou absolutoria, které řádně probíhá jeden den. Student skládá zkoušku z odborných předmětů, z cizího jazyka a obhajobou absolventské práce. Do celkového hodnocení absolutoria se započítává klasifikace zkoušky z odborných předmětů, zkoušky z cizího jazyka a obhajoby absolventské práce. Celkové hodnocení absolutoria oznámí studentovi předseda zkušební komise v den složení této zkoušky a po jejím složení získá osvědčení o absolvování studia, diplom a vysvědčení o absolutoriu.Dokumenty k oboru
Název | Velikost | Stáhnout |
---|---|---|
Učební plán - Multimediální tvorba v propagaci | 458.33 KB | StáhnoutNáhled |
Přihláška VOŠ - Multimediální tvorba v propagaci | 56.94 KB | StáhnoutNáhled |
Dny otevřených dveří
Den otevřených dveří a Talentovky nanečisto se konají pozítří, ve čtvrtek 23.11.
Po předchozí domluvě k nám můžete přijít kdykoli, lze si domluvit individuální návštěvu.
Stačí nás jen kontaktovat.
Přijímací řízení
Navštivte Den otevřených dveří a Talentovky nanečisto ve čtvrtek 23. 11.
Úspěšní absolventi
Vychovali jsme řadu úspěšných odborníků. Vážíme si absolventů, kteří s námi spolupracují i nadále. Neustále budujeme komunitu těch, pro něž je ART ECON stále školou, která baví. Prohlédněte si medailonky našich absolventů.