Studenti Multimediální tvorby v propagaci jsou systematicky připravováni k samostatnému podnikání v oblasti grafické a fotografické tvorby zaměřené na propagační a reklamní činnost nebo na zaměstnání v malých a středních firmách.
Úvodní slovo garanta oboru
- Úroveň vzdělání
- 3letý studijní obor vzdělání s absolutoriem
- Název školního vzdělávacího programu
- Multimediální tvorba v propagaci
- Kód oboru / Název programu
- 82-43-N/11 Multimediální tvorba v propagaci
- Dosažený stupeň vzdělání
- vyšší odborné vzdělání
- Délka a forma vzdělávání
- tříleté denní
- Způsob ukončení a certifikace
- absolutorium
- Standardní školné
- 15.000 Kč/rok
Pro koho je tento obor
Absolventi jsou připravováni tak, aby po ukončení studia našli uplatnění zejména jako:
- Odborní pracovníci v reklamním průmyslu a propagační tvorbě
- Pracovníci v oblasti zaměřené na tvorbu a zpracování fotografie
- Pracovníci grafických studií
- Specialisté na grafický design
- Pracovníci v redakcích novin, časopisů a v nakladatelstvích
- Pracovníci v reklamních agenturách
- Zaměstnanci v propagačních odděleních firem a institucí
O čem se budeš učit
Studenti jsou připravováni tak, aby po ukončení studia byli schopni v rámci svého pracovního uplatnění realizovat zejména následující činnosti:
- Grafické činnosti využívané v reklamní praxi
- Použití fotografie v propagační tvorbě
- Využití audiovizuálního materiálu v propagaci
- Vytvoření webové prezentace
- Vytvoření návrhu optimálních propagačních materiálů pro objednatele
- Tvorba ucelené reklamní kampaně
- Propagační tvorba od vlastního návrhu až po jeho konečnou realizaci
- Samostatná tvůrčí umělecká produkce
Praxe
Součástí výuky je odborná praxe, která je v 1. a 2. ročníku zařazena jako souvislá. Ve třetím ročníku praxe probíhá vždy jeden den v týdnu. Tento způsob praxe ve třetím ročníku umožňuje trvalý (celoroční) kontakt studenta s pracovištěm, upevňuje jeho pracovní návyky a vztah k pracovnímu kolektivu. Dlouhodobý kontakt mezi studentem a praxí vede ke vzájemnému poznání a možnosti budoucí spolupráce. Umožňuje průběžně konzultovat problematiku, kterou zpracovává ve své absolventské práce.
Způsob ukončení studia
Ukončení studia je formou absolutoria, které řádně probíhá jeden den. Student skládá zkoušku z odborných předmětů, z cizího jazyka a obhajobou absolventské práce. Do celkového hodnocení absolutoria se započítává klasifikace zkoušky z odborných předmětů, zkoušky z cizího jazyka a obhajoby absolventské práce. Celkové hodnocení absolutoria oznámí studentovi předseda zkušební komise v den složení této zkoušky a po jejím složení získá osvědčení o absolvování studia, diplom a vysvědčení o absolutoriu.Dokumenty k oboru
Název | Velikost | Stáhnout |
---|---|---|
Učební plán - Multimediální tvorba v propagaci | 458.33 KB | StáhnoutNáhled |
Přihláška VOŠ - Multimediální tvorba v propagaci | 56.94 KB | StáhnoutNáhled |
Dny otevřených dveří
Těšíme se na vás na Dnu otevřených dveří ve středu 7. 2. 2024
Po předchozí domluvě k nám můžete přijít kdykoli, lze si domluvit individuální návštěvu.
Stačí nás jen kontaktovat.
Přijímací řízení
Termín pro podání přihlášek na střední školy od 1. do 20. února
Úspěšní absolventi
Vychovali jsme řadu úspěšných odborníků. Vážíme si absolventů, kteří s námi spolupracují i nadále. Neustále budujeme komunitu těch, pro něž je ART ECON stále školou, která baví. Prohlédněte si medailonky našich absolventů.